Každý ze sešitů, s kterým budete pracovat je samostatným souborem. Termín
Sešit se v Excelu používá z důvodu vizuální analogie se školním sešitem - každý sešit v Excelu
má taky několik listů, mezi kterými můžete listovat pomocí záložek ve spodní části okna.
Nový sešit je možné otevřít volbou z hlavního menu Soubor - Nový, nebo stiskem klávesové
zkratky Ctrl+N.
Nový sešit můžete založit také pomocí některé ze šablon, které jsou součásti standardní instalace
Excelu. Šablony jsou již připravené některé řešiní a vzory. N tyto šablony se dostanete ze
standardní nabídky Soubor - Nový a z podokna úloh vyberte volbu - V mém počítači.
Nepojmenovaný soubor
- uložíte volbou z hlavního menu Soubor - Uložit , nebo stiskem kombinace kláves
Ctrl+S. Program se vás pouze zeptá na jméno a kam chcete soubor umístit.
Již pojmenovaný soubor
- uložíte pod stejným jménem volbou z hlavního menu Soubor - Uložit ,
nebo stiskem kombinace kláves Ctrl+S.
- uložíte pod jiným jménem volbou z hlavního menu Soubor - Uložit jako, nebo
stiskem funkční klávesy F12.